Vragen

Heeft u vragen? We hebben al een aantal vragen en tips voor het gebruik van de webshop voorbereid. Die kunt u in de onderstaande lijst doornemen.

Alvast bedankt voor het checken.
Diversey biedt systemen en services zodat u alle zorgen met betrekking tot reiniging en hygiëne uit handen kunt geven. Dat doen wij met werkplannen, methoden, producten, hulpmaterialen en apparatuur, die specifiek afgestemd zijn op de verschillende ruimten binnen uw bedrijf. Aan de basis van ons maatwerk staan onze binnen- en buitendienstmedewerkers klaar met informatie, adviezen en oplossingen voor uw specifieke situatie. De buitendienst van Diversey telt meer dan honderdtwintig gemotiveerde en goed opgeleide medewerkers. Onze medewerkers zijn volledig vertrouwd met de producten, systemen en diensten van Diversey en verdiepen zich bovendien grondig in uw bedrijfsproces. Zo kunnen zij u altijd helpen met gerichte adviezen en resultaatgerichte oplossingen.

Om voor uw specifieke situatie een gericht op maat gemaakt advies te kunnen verzorgen vragen wij u ons contactformulier in te vullen.
Keuze: Ik heb een vraag of een opmerking.

Bellen of e-mailen kan natuurlijk ook via gegevens op deze link Customer service.
Dit kan via de Contact us pagina op de website. Vul uw contactgegevens in en kies vervolgens of u een nieuwe klant bent voor Diversey en wij uw gegevens in zijn geheel moeten opzetten, of u bent een bestaande klant en u wilt een e-Shop account gekoppeld aan uw bestaande klantnummer.

Na ontvangst van het formulier zullen we zo snel mogelijk een account aanmaken en de inloggegevens met u delen.

Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn kun u simpel een password reset aanvragen via Login en wachtwoord vergeten.
U kunt via de catalogus de bijpassende categorie van producten selecteren, bijvoorbeeld Vaatwas of Machines.
Daarnaast kunt u in de zoekbalk zoeken op productnamen, delen van de omschrijving, zoals "oven" of "allesreiniger", of op artikelnummer. 
Hiervoor hebben we twee opties:
1. Gebruik van een ordertemplate
2. Kopie maken van een eerder geplaatste order via Mijn Account.

Zie onderstaande beschrijving:
Diversey Webshop Orders en Templates.pdf
Zie onderstaande beschrijving:
Diversey Webshop My Account en sublocaties.pdf
Ondanks zeer uitgebreide controles in onze state-of-the-art magazijnen kan het voorkomen dat defecte of beschadigde producten geleverd worden. Mocht dit voorkomen dat is het verzoek direct contact met Customer service op te nemen.
Een foto van het beschadigde product met bewijs van levering is cruciaal om de klacht in behandeling te nemen. Omschrijf de klacht duidelijk en vertel wat er gebeurd is. Dan proberen we zo snel mogelijk een passende oplossing voor u te vinden.
Als u een product of een aantal producten gevonden hebt, kunt u op de foto of de productnaam doorklikken.
Hier komt u in de productpagina met een foto waar u op kan inzoomen. Hier is ook het productnummer met de productomschrijving zichtbaar. Vervolgens kunt u ook nog doorklikken op het afdrukvoorbeeld. U krijgt dan een overzichtelijke 1-pager met de basisproductinformatie. Uitgebreidere informatie vindt u bij veel producten door op de productpagina naar onder te scrollen. Onder 'Bijlagen' vindt u hier bij veel producten een productinformatieblad met uitgebreide productinformatie.

Staat uw vraag er niet tussen?
Neem contact op met ons via het formulier en/of gebruik contactgegevens op Customer service.
Aan het laden
Aan het laden