Vragen

Heeft u vragen? We hebben al een aantal vragen en tips voor het gebruik van de Diversey e-Shop voorbereid. Die kunt u in de onderstaande lijst doornemen.
Dit kan via de Word Klant pagina op de website. Vul uw gegevens in en uw klantnummer en account worden aangemaakt. Dit duurt ongeveer één werkdag. Bent u al klant van Diversey, maar heeft u nog geen e-Shop account? Ga dan naar ons contactformulier en kies de optie 'Ik ben Diversey klant en wil graag een e-Shop account'.
Na ontvangst van het formulier zullen we zo snel mogelijk een account aanmaken en ontvangt u een activatie e-mail met een link om uw wachtwoord in te stellen en het account te activeren.

Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn kun u simpel een password reset aanvragen via Login en 'wachtwoord vergeten'.
Diversey biedt systemen en services zodat u alle zorgen met betrekking tot reiniging en hygiëne uit handen kunt geven. Dat doen wij met werkplannen, methoden, producten, hulpmaterialen en apparatuur, die specifiek afgestemd zijn op de verschillende ruimten binnen uw bedrijf. Aan de basis van ons maatwerk staan onze binnen- en buitendienstmedewerkers klaar met informatie, adviezen en oplossingen voor uw specifieke situatie. De buitendienst van Diversey telt meer dan honderdtwintig gemotiveerde en goed opgeleide medewerkers. Onze medewerkers zijn volledig vertrouwd met de producten, systemen en diensten van Diversey en verdiepen zich bovendien grondig in uw bedrijfsproces. Zo kunnen zij u altijd helpen met gerichte adviezen en resultaatgerichte oplossingen.

Om voor uw specifieke situatie een gericht op maat gemaakt advies te kunnen verzorgen vragen wij u ons contactformulier in te vullen.
Keuze: Ik heb een vraag of een opmerking.

Bellen of e-mailen kan natuurlijk ook via gegevens op deze link Customer service.
U kunt via de catalogus de juiste categorie van producten selecteren, bijvoorbeeld Vaatwas of Textielreiniging.
Daarnaast kunt u in de zoekbalk zoeken op productnamen, delen van de omschrijving, zoals "oven" of "allesreiniger", of op artikelnummer. Op artikelnummer zoeken is de beste optie.
Uitleg over het plaatsen van een order vindt u in dit korte stappenplan.Bestelt u regelmatig dezelfde producten? Dan kunt het u uzelf makkelijk maken door een bestellijst aan te maken. Hoe u dat doet ziet u stap voor stap in deze korte beschrijving.Wanneer u een eerder geplaatste order wilt herhalen, kunt u een kopie maken van een eerder geplaatste order via Mijn Account. Open de betreffende order en klik op 'plaats order opnieuw'. U kunt de aantallen per product daarna nog wijzigen of aanvullende producten toevoegen aan de winkelwagen.
Wanneer u een eerdere bestelling wilt herhalen, kunt u een kopie maken van een eerder geplaatste bestelling via Mijn Orders. Open de betreffende bestelling en klik op 'bestelling opnieuw plaatsen'. U kunt de hoeveelheden per product wijzigen en vervolgens indien benodigd aanvullende producten toevoegen aan de winkelwagen.
Het is mogelijk om bestellijsten aan te maken om eenvoudig herhaalbestellingen te plaatsen of om snel uw favoriete producten aan uw winkelwagen toe te voegen. We hebben een korte instructie voor u gemaakt waarin dit stap voor stap wordt uitgelegd.
In uw Mijn Account omgeving vindt u uw bedrijfsgegevens, evenals de volledige lijst met eerdere bestellingen, facturen en verzendingen. U kunt hier ook bestellijsten maken en technische storingen melden aan uw Diversey doseerapparatuur of TASKI-machines.
De Advanced Shipping Notification is een bericht dat u van ons ontvangt wanneer uw bestelling in ons magazijn is verzameld en gereed is voor verzending. U krijgt een overzicht met de producten die geleverd zullen worden en de leverdatum.
Hiermee beschikt u altijd over de laatste informatie over de verwachte levering en de inhoud van uw levering.
Ondanks zeer uitgebreide controles in onze state-of-the-art magazijnen kan het voorkomen dat defecte of beschadigde producten geleverd worden. Mocht dit voorkomen dat is het verzoek direct contact met Customer Service op te nemen.
Een foto van het beschadigde product met bewijs van levering is cruciaal om de klacht in behandeling te nemen. Omschrijf de klacht duidelijk en vertel wat er gebeurd is. Dan proberen we zo snel mogelijk een passende oplossing voor u te vinden.
Als u een product of een aantal producten gevonden hebt in de catalogus, kunt u op de foto of de productnaam klikken.
U komt dan op de productpagina met een foto waarop u kan inzoomen. Hier is ook het productnummer met de productomschrijving zichtbaar. Vervolgens kunt u ook nog doorklikken op 'Prijsopgave downloaden'. U krijgt dan een overzichtelijke 1-pager met de basisproductinformatie en de voor u geldende prijs. Uitgebreidere informatie vindt u bij veel producten door op de productpagina naar onder te scrollen.
Onder 'Bijlagen' vindt u hier bij veel producten een productinformatieblad met uitgebreide productinformatie, een veiligheidsinformatieblad met uitgebreide informatie over ingrediënten, veilige hantering en opslag en veiligheidsrisico's.
Onder 'Specificaties' vindt u onder andere de maten, gewichten, aantallen per pallet(laag), productcertificeringen, EAN-codes en basisveiligheidsinformatie.

Staat uw vraag er niet tussen?
Neem contact op met ons via het formulier en/of gebruik de contactgegevens op de Customer service pagina.

Aan het laden
Aan het laden